Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΧΑΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: «ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΣΕ ΕΝΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ»



Ο Γρηγόρης Χαλιακόπουλος, συγγραφέας αμέτρητων βραβευμένων βιβλίων, δημοσιογράφος σε πολλές γνωστές εφημερίδες και ενεργό μέλος του φεστιβάλ, επισκέφτηκε δύο σχολεία στην πόλη μας και συνομίλησε με μαθητές. Τον συναντήσαμε στο φουαγιέ του δημαρχείου Αμαλιάδας και καταφέραμε να του πάρουμε συνέντευξη.

 Ποιος ο λόγος που συμμετέχετε ενεργά στο φεστιβάλ τα τελευταία χρόνια;
 Συμμετέχω σε ένα φεστιβάλ από τα πιο σημαντικά της χώρας μας, που έχει διεθνή ακτινοβολία λόγω του ότι το λέει και ο ίδιος ο τίτλος του, δηλαδή φεστιβάλ Ολυμπίας για παιδιά και νέους. Οι άνθρωποι του φεστιβάλ είναι εξαιρετικοί όλοι τους, βλέπεις την ευγένεια διάχυτη στο πρόσωπό τους, την φιλοξενία τους. Ο κ. Σπύρου είναι πλέον για την Ελλάδα ο άνθρωπος που έθεσε σε τροχιά ένα φεστιβάλ χωρίς ενισχύσεις πέρα από τους ανθρώπους εδώ της περιοχής και τους αλληλέγγυους που στηρίζουν εθελοντικά.

 Τι αποκομίζετε από την σημερινή επίσκεψή σας στα σχολεία;
 Στα σχολεία η χαρά μου είναι μεγάλη, και πρόπερσι στην Αμαλιάδα επισκέφτηκα διάφορα σχολεία. Σήμερα πήγα στο 4ο δημοτικό και στο 2ο γυμνάσιο, όπου ήταν πολύ συγκινητικά, γιατί μου είχαν ετοιμάσει μια γιορτή. Είχαν θεατροποιήσει ένα βιβλίο μου διαβάζοντας αποσπάσματα. Επίσης, είχαν ετοιμάσει ένα βίντεο γύρω από δικές μου δουλειές που με συγκίνησαν ιδιαίτερα και τους ευχαριστώ όλους τους μαθητές καθώς και τους καθηγητές τους. Στο τέλος κάναμε μια γιορτή με αναψυκτικά, γλυκάκια και διάφορα άλλα. Ήταν μια υποδοχή που θα μου μείνει αξέχαστη.

Ξεχωρίζετε κάποια απ’ τα βιβλία σας;
 Ναι. Από τα παιδικά βιβλία, μου ξεχωρίζω το ταξίδι του Φερεϊντούν αφιερωμένο στο φίλο μου Φερεϊντούν Φαριάντ, Πέρσης, Ιρανός δηλαδή. Έζησε στην Ελλάδα, βραβεύτηκε, τιμήθηκε, στην αρχή διώχθηκε αλλά στο τέλος νίκησε αφού έγινε αποδεκτός.
Σε τι ηλικίες απευθύνονται τα βιβλία σας;
Από τα βιβλία μου τα παραμύθια από ηλικίας 7 ετών και πάνω. Το εφηβικό διήγημα απευθύνεται σε παιδιά γυμνασίου και λυκείου. Τα θεατρικά για όλες τις ηλικίες και τα μυθιστορήματα για ενήλικες.

         Συνέντευξη: Νατάσα Αθανασοπούλου, Γεωργία Δημακοπούλου, Έφη Τσίτσου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου